M21 trading system


Główny czołg M60A3, Stany Zjednoczone Główny czołg bojowy M60A3. M60 to jeden z największych na świecie czołgów głównych, z których 15 000 zostało wyprodukowanych i służy w armii 22 krajów. Czołg osiągnął sprawdzoną skuteczność na polu walki przez cztery dziesięciolecia i był nieustannie rozwijany i ulepszany dzięki zaawansowanemu sterowaniu bronią, amunicją, pancerzem i coraz mocniejszymi silnikami. Główne czołgi bojowe serii M60 w Egipcie, Arabii Saudyjskiej i USA zostały rozmieszczone w operacji Pustynna Burza w 1991 roku podczas kryzysu w Zatoce Perskiej. Czołgi M60 weszły do ​​służby w armii amerykańskiej w 1960 roku. M60A1 z nową wieżą, grubszym pancerzem i nowym systemem przechowywania amunicji, został wyprodukowany w latach 1962-1980. Opracowanie M60A2 z nową wieżą wyposażoną w działo kalibru 152 mm wyrzutnia została zatrzymana, a wysiłek skierowano na opracowanie i produkcję odnoszącego sukcesy M60A3, który wprowadził ulepszenia do kontroli ognia broni i wszedł do służby w 1978 r. Producent, General Dynamics Land Systems Division, zaprzestał produkcji czołgu, ale kontynuuje zapewnia wsparcie zarządzania flotą US Army Tank Automotive Command i krajom użytkowników na całym świecie. Armia amerykańska wycofała M60A3 z eksploatacji w 1997 r. I została zastąpiona przez M1 Abrams, główny czołg trzeciej generacji. Od 2017 r. Egipt eksploatuje około 1700 zmodernizowanych M60A3, podczas gdy Turcja i Izrael obsługują odpowiednio 900 i 700 jednostek. Główne ulepszenia czołgu M60 Międzynarodowy zespół wykonawców opracował pakiet modernizacyjny dla czołgu M60 i mostu startowego do pojazdów opancerzonych M60. Zespół obejmuje General Dynamics Land Systems z siedzibą w Sterling Heights w stanie Michigan, Allison Transmission w Indianapolis i Nimda Company z siedzibą w Givataim w Izraelu. M60 jest jednym z najpopularniejszych czołgów na świecie. GDLS zbudował prototyp modelu 120S MBT, który jest wieżą M1A1 zamontowaną na ulepszonej obudowie M60. Model 120S jest uzbrojony w działa gładkolufowe M256 o średnicy 120 mm i posiada skomputeryzowany system kierowania ogniem. Raytheon zmodernizował 180 czołgów M60A3 w zbrojnych służbach Jordanii ze zintegrowanymi systemami kierowania ogniem (IFCS), który przejął czołg do poziomu Phoenix poziomu 1. IFCS zawiera: celownik laserowy IIRE II drugiej generacji, celownik laserowy ELITE II i cyfrowy komputer balistyczny General Dynamics Canada. MBT są również wyposażone w gładki, kompaktowy działko Ruag Land Systems L50 120mm. Broń M60 Główną bronią jest działka M68 kalibru 105 mm z 63 rundami amunicji. Pistolet jest w pełni ustabilizowany w osi elewacji i ruchu poprzecznego i jest wyposażony w tuleję termiczną. Zarówno strzelec, jak i dowódca są w stanie strzelać z broni i wybrać rodzaj amunicji do wystrzelenia. Współosiową bronią jest karabin maszynowy M62 o wielkości 7,62 mm. Zbiornik ma dwa systemy generowania dymu, układ wydechowy silnika, który rozpyla paliwo do kolektora wydechowego, oraz dwie sześcioramienne wyrzutnie granatów dymnych, które są zamontowane po stronie eteru wieży. Kontrola ognia Zbiornik jest wyposażony w system kontroli ognia Raytheon, w tym dalmierz laserowy ANWG-2 i komputer balistyczny M21. Celownik strzelecki jest niedowidzony za pomocą dalmierza laserowego. Komputer kontrolujący ogień czołgów M21 wyczuwa rodzaj amunicji, która została wybrana. Strzelec dostarcza danych wejściowych dla temperatury i ciśnienia powietrza. Inne dane wejściowe są pobierane z różnych czujników: zakres docelowy z dalmierza laserowego i przechyłki, bocznego wiatru i bezwładnościowy wskaźnik śledzenia z jednostki stabilizacji pistoletu. Pozwala to na dokładne sprzężenie z ruchomymi celami, gdy zbiornik jest w ruchu. "Głównym pistoletem M60A3 jest działka M68A o średnicy 105 mm z 63 rundami amunicji." Silnik 12-cylindrowy Continental AVDS-1790-2C 12-cylindrowy silnik wysokoprężny Continental AVDS-1790-2C zapewnia 750 KM przy prędkości obrotowej 2400 obr./min. M60A3 osiąga maksymalną prędkość przejazdu od 10 do 12 km / godz. I do prędkości do 30 km / h. Zakres rejsów wynosi 312 mil. Pojazd może pokonywać pionowe stopnie do 36 cali, nachylenia do 60 i nachylenia boczne do 30. Zbiornik może przepuścić wodę o głębokości do 48 cali bez przygotowania i do głębokości 90 cali za pomocą zestawu do beczek. Balistyczna wieża jest odlana, a kadłub jest odlany i przyspawany. Załoga wyposażona jest w jądrowy system ochrony biologicznej i chemicznej oraz system wykrywania pożaru i gaszenia gazem halonowym. M60 Systemy oczyszczania miny Zbiorniki M60 zostały wyposażone w systemy minowe do wykorzystania w czasie wojny i powojennej dekompensacji działań wojennych w celu rekultywacji terenu w celu bezpiecznego użytkowania. Pług kopalni inżyniera Pearsona zawiera magnetyczne urządzenie sygnalizacyjne, Demeter, które eksploduje magnetycznie oddziałujące miny przeciwpancerne przed i na bok pojazdu. Z każdej strony z tyłu czołgu M60 system oznakowania pola minowego Pearson Pathfinder wyznacza wyczyszczony bezpieczny pas. W tym tygodniu na czacie z opcjami Options Tribe Skype jeden z naszych członków wykonał niesamowicie niesamowite wezwanie na SPX, wyświetlając bieg do 2340 jeden. dzień. Imponujące było to, że wkrótce nastąpił wzrost na rynku do tego poziomu. W tym tygodniu odbyło się wiele dyskusji na temat zmienności. Jeden z naszych długoletnich członków wspomniał, że VIX wzrósł pomimo wiecu. dziś jest trochę za wcześnie. Trochę nerwowości zmieszała się z kupowaniem. . Todd Gordon z TradingAnalysis i często współpracujący z CNBC debiutował w Opcjonalnym Plemieniu. W tej prezentacji Todd rozwiódł to, co uważa za mit: analiza Fibonacciego jest zbyt subiektywna, aby można ją było wykorzystać do handlu. Todd przedstawił swoją metodologię, aby wybrać to, co uważa za optymalne uderzenie i wygaśnięcie opcji dla kierunkowego ruchu na rynku. . W tym tygodniu edukator i specjalista ds. Strategii Paul Forchione powraca do Plemienia Opcji, aby pokazać, w jaki sposób wykorzystuje oprogramowanie OptionVue do strukturyzowania i analizowania tych pozytywnych pozycji spreadowych Theta na różnych rynkach kontraktów terminowych. Pokaże, jak te pozycje zachowują się w związku z ruchem rynkowym i zmianami implikowanej zmienności, generując krzywe wydajności i omawiając Greków. . Jeśli jesteś inwestorem opcji, weź się, aby cię poznać. Tribe opcji jest wspólnotą handlowców z całego świata. Wymieniamy się pomysłami i komentarzami rynkowymi. Wspieramy się nawzajem i uczymy się od prawdziwych doświadczeń handlowych. Jesteś tutaj, ponieważ interesujesz się obrotem opcjami i jesteśmy gotowi pomóc ci osiągnąć twoje cele finansowe i handlowe. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz pomocy i porady, aby zacząć jako trader opcji, czy chciałbyś, aby Twoje opcje inwestowały na wyższym poziomie, znajdziesz zasoby i wsparcie w społeczności Opcji Plemion. . M93A1 M93A1P1 Fox NBC Reconnaissance Vehicle, Stany Zjednoczone Ameryki M93A1 M93A1P1 Fox to pojazd rozpoznawczy chemiczny, biologiczny, radiologiczny i jądrowy (CBRN) opracowany przez General Dynamics Land Systems (GDLS) i niemiecki Henschel Wehrtechnik dla armii amerykańskiej. System ten jest również znany jako System Rozpoznawania NBC Fox. Pojazd może wykrywać, identyfikować i oznaczać obszary skażenia jądrowego i chemicznego. Może pobierać próbki gleby, wody i roślinności, aby dostarczyć dowódcom dokładnych informacji. M93A1 M93A1P1 Oryginalny rozwój pojazdu NBC Fox NBCRS został pierwotnie opracowany dla niemieckiej armii. Armia amerykańska zwróciła się o sprzedaż systemu Fox pod koniec lat 80. dla amerykańskich sił w Europie. Niemcy początkowo dostarczyły 48 pracujących pojazdów XM93. Dostarczył kolejne 50 pracujących XM93 dla operacji Pustynna burza. US Army i US Marine Corps posiadają ponad 120 Fox NBCRS. M93 zaktualizowany do konfiguracji M93A1 przez GDLS quotThe Fox NBCRS został pierwotnie opracowany dla niemieckiej armii. Armia amerykańska zwróciła się o sprzedaż systemu Fox pod koniec lat 80. do swoich sił w Europie. W 1996 roku armia amerykańska przyznała kontraktowi GDLS modernizację pojazdów 62 Fox NBCRS do konfiguracji M93A1 Block 1. Umowa zawierała trzy opcje. Próby kwalifikacyjne pojazdów zmodyfikowanych zostały zakończone do lipca 1998 r. Pierwsza partia pojazdów została zmodernizowana do systemu Fox NBCRS Block 1 (M93A1) do października 1998 r. W sierpniu 2007 r. Armia amerykańska zawarła 56-milimetrowy kontrakt modyfikacji z GDLS na modernizację 14 M93 i cztery pojazdy M93A1 Fox do konfiguracji M93A1P1. Zmodernizowany M93A1P1 zawiera listwę zbrojącą i rezerwę dla wspólnej zdalnie sterowanej stacji zbroi (CROWS). Oferuje ochronę pancerza przed improwizowanymi urządzeniami wybuchowymi (IED). W lutym 2008 r. General Dynamics otrzymał kontrakt na aktualizację podręczników technicznych Foxa. Wszystkie trzy opcje pierwotnej umowy bazowej zostały wykorzystane, dodając do floty 24 zmodernizowane pojazdy NBRCS Fox. M93A1 M93A1P1 Cechy konstrukcyjne Fox Opierając się na niemieckim modelu TPz1 Fuchs, M93A1 zawiera opancerzony kadłub połączony ze skośnymi płytami pancerza. Sześciokąty pojazd pancerny z napędem na cztery koła łączy system rozpoznawania NBC, w tym sprzęt do wykrywania, ostrzeżenia i pobierania prób NBC. Zautomatyzowane systemy na pokładzie M93A1 umożliwiają obsługę pojazdu tylko trzem członkom załogi. Pojazd ma długość 7,3 m, szerokość 2,9 mi wysokość 2,7 m. Maksymalna masa bojowa pojazdu to 19,4 tony. Sprzęt rozpoznawczy NBC w pojeździe armii USA Zestaw czujników NBC M93A1 zawiera alarm czujnika teledetekcji M21 (RSCAAL), mobilny spektrometr mas MM1, monitor czynnika chemicznego (CAM) lub udoskonalony monitor czynnika chemicznego (ICAM), ANVDR-2 Beta Radiac i M22 automatyczny alarm detektora środków chemicznych (ACADA). W sierpniu 2007 r. armia amerykańska zawarła 56-milimetrowy kontrakt na modyfikację z GDLS, aby zmodernizować 14 M93 i cztery pojazdy M93A1 Fox do konfiguracji M93A1P1. Pakiet czujników jest cyfrowo połączony z podsystemami łączności i nawigacji przez dwufunkcyjny centralny system przetwarzania, o którym mowa. jako wielozadaniowy zintegrowany detektor czynników chemicznych (MICAD). Funkcje ostrzegania i raportowania NBC są w pełni zautomatyzowane przez system MICAD. Zapewnia dowódcy pełną świadomość sytuacyjną wbudowanych czujników NBC, systemów nawigacyjnych i komunikacyjnych. Globalny system pozycjonowania (GPS) i autonomiczny system nawigacji (ANAV) pomagają dokładnie zlokalizować i zgłosić zanieczyszczenie. Nadciśnieniowy system filtracji na pokładzie Foxa chroni załogę przed działaniem czynników NBC i zanieczyszczeniem w środowisku zewnętrznym. M93A1 może wykrywać zanieczyszczenia chemiczne w swoim otoczeniu za pomocą wykrywania punktów i na odległość za pomocą RSCAAL M21. System automatycznie otrzymuje dane o skażeniu z czujników za pomocą sygnałów z nawigacji pokładowej i systemów meteorologicznych. Informacje są szybko przesyłane za pośrednictwem radia SINCGARS i komunikatów ostrzegawczych cyfrowych NBC w celu ostrzegania o siłach następczych. Dwa pojazdy Foxa są zazwyczaj rozmieszczane jako zespół, aby poprowadzić ruch żołnierzy w celu zidentyfikowania skażonych obszarów. Napęd pojazdu rozpoznawczego Fox CBRN M93A1 napędzany jest chłodzonym cieczą silnikiem wysokoprężnym Mercedes-Benz OM 402A V-8 połączonym z sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów ZF 6HP 500. Silnik zapewnia moc wyjściową 320 KM. W pełni amfibijny pojazd może pływać z prędkością do 9,6 kmh. Maksymalna prędkość pojazdu w trasie wynosi 100 kmh. Globalny rynek pojazdów opancerzonych i przeciwdziałowych IED 2017-2021 Ten projekt stanowi część naszych ostatnich analiz i prognoz dotyczących globalnego rynku pojazdów opancerzonych i przeciw-IED dostępnych z naszej platformy informacji biznesowej Strategic Defence Intelligence. Aby uzyskać więcej informacji, kliknij tutaj lub skontaktuj się z nami: EMEA: 44 20 7936 6783 Ameryki: 1 415 439 4914 Asia Pacific: 61 2 9947 9709 lub przez e-mail.

Comments

Popular Posts