Mfi trading system


MIF jest miarą gotowości rynków do przesunięcia ceny. Nie mogę przecenić wartości tego wskaźnika. Jest to bardziej zgodna z prawdą miara działania rynku niż jakikolwiek stochastyczny, RSI (Relative Strength Index) lub inny wskaźnik momentu. W swojej książce Trading Chaos Bill Williams wprowadza nową metodę łączenia ceny i wielkości, aby zobaczyć prawdziwy rozwój rynku. Kluczową rolę odgrywa unikatowy wskaźnik o nazwie Indeks Facilitacji Rynku (MFI). BW MFI (Bill Williams Market Facilitation Index) używa prostej formuły i pozwala ocenić efektywność ruchów cen rynkowych. Co oznacza efektywność Wydajny rynek jest postrzegany jako płynny i aktywny rynek, na którym wszyscy inwestorzy (handlowcy długoterminowi i krótkoterminowi) aktywnie uczestniczą w kupowaniu wzmacniaczy. W przypadku parowania interesu jednej dużej grupy inwestorów, spada wolumen, a od tego momentu spada również efektywność rynku. Jak interpretować BW MFI MFI można stosować we wszystkich ramach czasowych od 5 minut do ramek dziennych i tygodniowych. Aktualny BW MIF został zakodowany dla platformy MetaTrader 4, jednak inne platformy transakcyjne mogą również posiadać ten wskaźnik wśród narzędzi handlowych. Aby wywołać to na mapach MT4: Wstaw - Wskaźniki - Bill Williams - Indeks Ułatwienia Rynku Jeśli nie jest dostępny, możesz pobrać ten sam wskaźnik tutaj: BW MFI. mq4 i umieść go w zainstalowanym folderze MT4 wewnątrz Ekspertów Wskaźniki. W przypadku BW MFI nie analizujemy wartości bezwzględnych wskaźnika (0,0030 lub 0,0055), lecz skupiamy się na zmianach cen w dowolnym momencie. Aby ułatwić zadanie oceny tych zmian, w MT4 mamy paski MFI pokolorowane w 4 charakterystyczne kolory: Pozostaje nam tylko wiedzieć, jak czytać i interpretować różne kolory podane przez wskaźnik MFI. Jak odczytać kolory wskaźnika BW MFI Istnieją 4 możliwe kombinacje MFI i relacji objętości, które są oznaczone wskaźnikiem MFW BW z następującym komunikatem do wysłania: (MFI w dół, Zwiększenie głośności) Zielony pasek MFI informuje, że rynek jest już na rynku ruszaj się. Dlatego handlowcom najlepszą natychmiastową reakcją powinno być pójście z rynkiem, niezależnie od kierunku, w którym zmierza. W taki zielony dzień już chciałbyś mieć otwarty handel w kierunku ruchu na rynku. Jeśli były jakieś transakcje otwarte, upewnij się, że nie są one sprzeczne z rynkiem, w przeciwnym razie mogą spowodować straty. Zielony MIF oznacza trzy rzeczy: jest więcej podmiotów wchodzących na rynek, że inwestorzy są stronniczy w kierunku, w jakim porusza się rynek (ostatni pasek cen na wykresie) rynek podnosi prędkość. Brązowy pasek MFI (zwany Fade) pojawia się, gdy rynek zaczyna zanikać, traci zainteresowanie dalszym awansem. Często można to zaobserwować pod koniec trendu. Handlowcy, którzy wcześniej aktywnie uczestniczyli w rynku, nie są już zainteresowani tworzeniem nowych pozycji po aktualnej cenie, co powoduje, że rynek zanika (zarówno spadek wolumenu, jak i MIF). Bill Williams przynosi jako przykład fale Elliotta, gdzie pięść Elliotta w sekwencji ma bladą górę - dzieje się niewiele, a emocje na rynku kurczą się. Później jednak mówi, że nuda często poprzedza początek wielkiego ruchu. Tak więc czas, kiedy rynek jest najbardziej nudny, to dokładnie moment, w którym dobry przedsiębiorca musi strzec się wszelkich oznak tego rozpędu, mówi Bill Williams. Kilka brązowych pasków z rzędu może doskonale zilustrować okres, w którym zanikowe podniecenie powoli buduje bazę dla nowego ruchu na rynku. Niebieski pasek MFI (zwany Fake) otrzymał swoją nazwę z konkretnego powodu. Kiedy rynek czyni postępowy ruch, ale ruch ten nie jest wspierany przez wolumen (z jakiegokolwiek powodu), daje to wskazówkę, że prawdopodobnie nie ma rzeczywistego zainteresowania tym ruchem, podczas gdy pewna grupa uczestników rynku próbuje kontrolować i manipulować rynek na swoją korzyść. To jest moment, w którym początkujących można łatwo przerazić się nagłą zmianą dominującego trendu, co spowoduje, że zamkną swoje dotychczasowe transakcje i spróbują uruchomić z nowym trendem, który na ich wielkie rozczarowanie skończy się tak szybko, jak się zaczął , ponieważ nie był to prawdziwy ruch poparty wolumenem, był to fałszywy ruch, kontrolowany przez małą, ale silną grupę dużych graczy rynkowych. Różowy pasek MFI (zwany Squat) pojawia się na końcu każdego trendu. Bill Williams nazywa to najsilniejszym potencjalnym twórcą pieniądza w 4 konfiguracjach. Pasek przysiadu jest oznaczony przez rosnącą objętość, a jednocześnie tymczasowy ruch związany z przeciąganiem. Kluczowym czynnikiem jest to, że na rynek wchodzi wielu uczestników, wszyscy są entuzjastycznie nastawieni do sprzedaży amp (wzrost wolumenu), ale zanim bitwa pomiędzy kupującymi i sprzedającymi znajdzie zwycięzcę, ruch cenowy zatrzymuje rodzaj rynku przysiadów przed skokiem do przodu . Breakout będzie albo postrzegany jako odwrócenie, albo kontynuacja obecnego trendu. Tak czy inaczej, jest to dobry punkt wyjścia do wejścia na początku trendu. Kopiowanie praw autorskich Wskaźniki Forex Ciekawe, że nikt nie skomentował tego wskaźnika, ale mam wrażenie, że może to być bardzo użyteczny wskaźnik, ale po prostu go nie dostaję. Mam go na mojej tablicy z Dynamicznym Wskaźnikiem Traders (Compass FX) i wolnym stochastycznym (8,3,3). Przerobiłem ten MIF, aż zabłyśnie w twarz. Przeczytałem dość szczegółowy artykuł samego Billa Williamsa. Nadal nie rozumiem. Brakuje mi czegoś. Mógłbyś dodać coś, co mogłoby włączyć żarówkę. Rozumiem wskaźnik, po prostu mi się to nie podoba. Zbyt wiele fałszywych wskazań. Bardzo ci dziękuję za wyjaśnienie tego ważnego wskaźnika, osobiście chcę wiedzieć więcej na ten temat, czy możesz mi doradzić w innych miejscach, gdzie można znaleźć więcej informacji, ponieważ widzę, że z większym wskaźnikiem filtru to może być wsparciem dla każdej decyzji w handlu. To jest świetny wskaźnik Zrozum to i będziesz zwycięzcą w wieku 80 lat Pomóż nam to zrozumieć Proszę Nie jest to najłatwiejszy ze wskaźników do zrozumienia. Jak zawsze, dla wynalazcy (Bill Williams) wskaźnik jest bardzo przydatny w każdym szczególe, ale dla nas, obserwatorów, czasami wiele rzeczy i, co najważniejsze, uzasadnienie, dlaczego ten wskaźnik został stworzony - pozostaje nieodkryty. To, gdzie usłyszysz, że po kimś system nie znaczy, że będzie działać dla ciebie. Najlepszym sposobem zapoznania się z tym wskaźnikiem jest przeczytanie oryginalnej książki Trading Chaos autorstwa Billa Williamsa, ale nie szukaj tam łatwych odpowiedzi, o tym samym skomplikowanym opisie, jak w każdym miejscu, w którym wyglądasz. na własną rękę, ten wskaźnik da fałszywe sygnały. Spróbuję wyjaśnić, w jaki sposób używam go w połączeniu z innymi metodami handlu. Dokonałem dzisiaj transakcji na 92410 na gbpjpy. Jeśli wyciągniesz ten wykres, zobaczysz, że w czwartki świeca była doji, która powstała po pewnym czasie spadku. Powstał także bezpośrednio na cotygodniowym pivocie i był to również pasek wewnętrzny lub harami, jeśli chcesz użyć żargonu świecznikowego. Czułem, że ta para ma zamiar odwrócić zwyżkę, a ostatnią rzeczą, która potwierdziła ten sentyment, było to, że MIF był brązowy, co oznacza, że ​​dalsza sprzedaż była mało prawdopodobna. Mam wykresy zamieszczone na forexforums. Po prostu szukaj akcji cenowej lub snajpera012, abyś mógł to zobaczyć wizualnie, a także żebyś wiedział, że nie jestem poniedziałkowym rozgrywającym rano. Dzięki za wyjaśnienie, Biorąc pod uwagę, że wskaźnik wolumenu odruchy tylko obroty brokerów, a nie cały rynek, ponieważ nie jest to możliwe, W MFI objętość jest istotną częścią jego równania, co oznacza, że ​​dokładność MIF zależy od brokerów podana dokładność objętości zamiast za pomocą ten raczej mylący wskaźnik jest prawdopodobnie lepszy, jeśli obserwujesz wskaźnik wolumenu i ruch cenowy. ten wskaźnik wydaje się być próbą połączenia i dumbing down, ale kończy się bardziej skomplikowane, a tym samym mniej skuteczne. Wartość tego wskaźnika jest potwierdzeniem. nie jako sygnał. Mimo to, uważam, że 1 - to tylko dokładnie potwierdza około 65 czasu i 2 - Odfiltrowuje ponad połowę dobrych transakcji, które normalnie robiłbym. Znacznie prostsze i dokładniejsze potwierdzenie kierunku amp volume amp jest OBV w połączeniu z 3 linii sygnałowej EMA w tym samym oknie. Mimo to nigdy nie handlowałbym bez szybkiego ruchu ATR, aby zweryfikować zmienność, ponieważ wolumen nie zawsze jest równy zmienności. BW MFI stara się połączyć cechy Volume i ATR w jeden wskaźnik, ale moim zdaniem nie jest tak dobry przy użyciu OBV i ATR. Jeszcze raz dziękuję za dostarczenie bardzo dobrego wyjaśnienia bardzo złożonego wskaźnika. Od THE LONETRADER przeczytałem książkę i uwierzcie mi, bardzo skomplikowane. Być może działa lepiej na wymianie futures, od dokładnej znajomości objętości i objętości kleszczy. Proszę odpowiedzieć, jeśli się mylę. Wielkie dzięki Ten wskaźnik nie może być używany samodzielnie, ale musi mu towarzyszyć inne wskaźniki. Co należy monitorować, a najważniejszym z tych wskaźników są zielone i różowe, inne po prostu patrzyły sceptycznie. dla THE LONETRADER Proszę uważnie przeczytać książkę Trading Chaos. Początkowo było to bardzo frustrujące, ale ostatecznie będzie bardzo przydatna informacja o końcu trendu. Objętość i objętość kleszczy to kolejna rzecz, to inna sprawa niż MFI. Jestem wentylatorem wskaźnika FMI, ale musi on być używany z innymi uzupełniającymi wskaźnikami, takimi jak HI-LOW dla zielonego paska FMI poniżej 1,5ATR dla tego paska czasu, ADX mniejszy niż 26 i dobrze zdefiniowany trend. Dzięki temu będziesz mieć kilka zwycięskich transakcji, jeśli zaakceptujesz współczynnik wygranej 1: 1 dla każdej transakcji. Świetny wskaźnik. Oczywiście najpierw musisz dobrze zrozumieć podstawy Forex, abyś mógł interpretować MIF. ci, którzy naprawdę chcą korzystać z MIF, mogą naprawdę zarabiać dzięki temu. Jednak wielu inwestorów nie rozumie głównego objaśnienia w książce BW Chaos Trading. To dlatego BW powiedział, że wniosek jest dla przedsiębiorcy z góry. W celu łatwego zrozumienia książki sugeruję przeczytanie i zrozumienie związanego z nią sygnału na innych wskaźnikach (fibonacci, oscilator, itp.). Rozmiar paska MFI pokazuje cenę zbliżoną do wskaźnika głośności pokazującego akcję głośności. Porównaj ten wskaźnik ze wskaźnikiem głośności z menu nawigatora w MT4. Przekonasz się, że możesz otrzymać zielone i różowe paski MFI zgodnie z zielonymi słupkami objętości. Również niebieskie i brązowe paski MFI ustawiają się w linii z czerwonymi paskami na wskaźniku głośności. Jako, że wysokość każdego słupka głośności jest porównywana z poprzednim paskiem, kolor czerwony jest niższy, a zielony wyższy. MIF porównuje ruchy cen z każdym poprzednim paskiem i uwzględnia objętość w swoim schemacie kolorów. Jest niczym więcej jak wskaźnikiem wolumenu ruchu cenowego, który obejmuje akcję głośności w swoim kodowaniu kolorami. Teraz potrzebujemy tylko wykresu objętości i histogramu akcji cenowej z MIF. To interesujący wskaźnik. Innym możliwym wskaźnikiem z MIF może być wydrukowanie kreski nad linią zerową i wydrukowanie kresek poniżej linii zerowej. Jakie byłyby tego konsekwencje, nie wiem, ale fajnie byłoby eksperymentować. Miałem problemy z tym wskaźnikiem, gdy pojawił się gigantyczny niebieski podrobiony pasek. Zwykle pojedyncze gigantyczne paski zgniatają resztę danych do linii zerowej, czyniąc MFI nieczytelnym, dopóki nie będzie wystarczającej ilości czasu, aby się ich pozbyć. Czy istnieje jakaś alternatywa dla MFI, która może usunąć te rzeczy? Zamiast tego widzę krótszy biały pasek lub krótki, gruby niebieski pasek, aby zauważyć jego obecność. możesz tworzyć symbole powyżej pasków, zamiast tego mieć oddzielne okno wskaźnika, ponieważ jest teraz Naprawdę ładne wyjaśnienie. Myślę, że rozumiem to, dzięki, że handluję tylko z linią Green (UP Volume). Wszystkie inne były zaciemnione przy wyborze koloru. Korzystanie z 30 min. wykres, czekam na pojawienie się 2 kolejnych zielonych linii. Daje mi to tendencję, wychodzę z ostatniego baru w obrocie. W pewnym momencie możesz wejść w trend na wcześniejszym etapie. Pracuję dla mnie. Rzeczywiście, dobre wyjaśnienie, przetestowałem ten wskaźnik na kontraktach terminowych na euro z powrotem do 99, najlepsze, co zrobiłem, to 67 wskaźników sukcesu, które były różowymi paskami w cotygodniowym okresie, codziennie, a niższy jego rzeczywisty 5050 strzał, jednak wskaźnik jest cenna, ponieważ pokazuje relację wysokości i ceny, na przykład gdy pojawia się różowy pasek wydaje się być bitwą pomiędzy niedźwiedziami i bykami, a jeśli przeciwne trendy wygrywają, zobaczymy odwrócenie, ale także jeśli dominujący trend jest silny możemy dostrzec przyspieszenie w trendzie, moim zdaniem nie jest to istotny rozmiar barów. to ważna interpretacja i znaczenie paska. dlatego byłoby wspaniale, gdyby ktoś mógł uczynić ten wskaźnik na wykresie cenowym reprezentowanym przez niektóre symbole, takie jak: diament, okrąg, kropka, kwadrat. cokolwiek. po prostu być na wykresie. Proszę przeczytać rozdział "Używanie fraktali i dźwigni z Trading Chaos" Billa Williamsa ostrożnie, myślę, że wtedy będziecie w stanie docenić użyteczność wskaźnika. Fraktale, MIF i inne wskaźniki Billa Williamsa są prawdopodobnie najlepszymi dostępnymi wskaźnikami. Jestem przedsiębiorcą, tak jak wy wszyscy, i staram się uczyć, podczas gdy zarabiam lub tracę (więcej zarabiam). Przyjmij moją sugestię i skup się na tej strategii, nie pożałujesz. Wszystkie najlepsze MFI-395 Super Mushshak Trainer Samoloty, Pakistan MFI-395 Super Mushshak to lekki samolot szturmowy wojskowy, zaprojektowany i wyprodukowany przez Pakistan Aeronautical Complex (PAC) dla Sił Powietrznych Pakistanu (PAF) i Royal Saudi Air Force (RSAF) ). Pochodzi z samolotu szkoleniowego MFI-17 Mushshak. Na akademiach Sił Zbrojnych Pakistanu działa obecnie około 300 MIF-395. Poprzednie zamówienia na PAF, RSAF i Royal Air Force w Omanie Zamówienia klientów na MFI-395 obejmowały: PAF (50), RSAF (20) i Royal Air Force of Oman (pięć). PAF otrzymał swój pierwszy Super Mushshak w maju 2001 roku. Dostawy do Królewskich Sił Powietrznych w Omanie zostały zakończone w 2004 roku. Zaprojektowany do celów wojskowych i cywilnych. MFI-395 został zaprojektowany, aby zapewnić podstawowe szkolenie lotnicze pilotom Akademii PAF w Risalpur. Został zaprojektowany tak, aby odpowiadał zarówno misjom wojskowym, jak i cywilnym. Konstrukcja statków powietrznych jest zgodna ze standardami certyfikacyjnymi US FAR 23 w akrobacji i klasach użytkowych. Podwozie typu trójkołowego umożliwia działanie samolotu z nieprzygotowanych pasów startowych i trudnych lotnisk, nawet w niesprzyjających warunkach. Pakistans MFI-395 rozwój samolotów szkoleniowych MFI-395 napędzany jest sześciocylindrowym silnikiem Lycoming IO-540 V4A5 o mocy wyjściowej 194 kW (260 KM). Rozwój modelu MFI-395 rozpoczął się w 1995 roku. Samolot został zbudowany przez modernizacja MFI-17 za pomocą zaawansowanego silnika o mocy 260 koni mechanicznych, przyrządów elektrycznych, podwójnych układów sterowania lotem oraz systemu wtrysku paliwa Bendix RSA. Dziewiczy lot Super Mushshak miał miejsce w sierpniu 1996 roku. Samolot produkcyjny został wprowadzony na rynek w listopadzie 2000 roku. Rozpoczął służbę w maju 2001 roku i został zatwierdzony przez Urząd Lotnictwa Cywilnego w Pakistanie w 2002 roku. Został on pokazany na targach lotniczych Dubai Air Show w listopadzie 2017 r. Cechy i obszerny kokpit MFI-395 Super Mushshak MFI-395 ma konstrukcję jednopłatową z wysokim skrzydłem. Posiada dwa zintegrowane zbiorniki paliwa, które przenoszą 47 galonów paliwa. Duży przedział bagażowy znajdujący się na rufie kokpitu można łatwo otworzyć przez drzwi z tyłu kadłuba. quotZlecenia klientów dla MFI-395: PAF (50), RSAF (20) i Royal Air Force of Oman (pięć). Super Mushshak jest wyposażony w ślepy ekran, który pozwala samolotowi wykonywać misje latające. Przestronny szklany kokpit MFI-395 może pomieścić dwóch członków załogi lotniczej, pilota studenckiego i instruktora lotniczego. Jest on zintegrowany z dwoma siedziskami wyrzucającymi sąsiadującymi ze sobą, z opcją trzeciego siedzenia z tyłu. Otoczony jest on owalnym, szklanym daszkiem, który otwiera się ku górze, aby zmniejszyć widoczność. Kokpit jest wyposażony w dwa wielofunkcyjne wyświetlacze do wyświetlania danych związanych z nawigacją, instrumentacją lotu, paliwem i silnikiem. Jest również wyposażony w system klimatyzacji Enviro R-134, aby utrzymać stałą temperaturę. Awionika zainstalowana na lekkim samolotu szturmowym wojskowego trenera Zestaw awioniki zintegrowany z MFI-395 zawiera elektroniczny system elektronicznego sterowania lotem (IFR) według wskazań przyrządów (EFIS), globalny system pozycjonowania, system lądowania przyrządu, nagrywanie głosu, radio UHF, automatyczny wykrywacz kierunku, przyrząd do pomiaru odległości i transponder znajomy lub wroga. Pociski i czołgi lotnicze pakistańskiego samolotu Aeronautical complexs MFI-395 jest wyposażony w sześć punktów ciężkości pod pylonami skrzydłowymi. Wewnętrzne dwa obciążone punkty ciężkości mogą wynosić do 150 kg każdy. Pozostałe cztery mają rakiety przeciwpancerne Bofam Bantam i rakietowe. Silniki Lycoming i osiągi PAC MFI-395 Super Mushshak MFI-395 jest napędzany sześciocylindrowym silnikiem Lycoming IO-540 V4A5 o mocy wyjściowej 194 kW (260 KM). Silnik napędzany jest dwupłaszczowym śmigłem Hartzell, który może się obracać ze stałą prędkością 2700 obr./min. Masa własna silnika to 199 kg. Czas pomiędzy przeglądami wynosi 2000 godzin. MFI-395 może się wspinać z prędkością 8,6 ms. Nigdy nie przekraczają, a maksymalne prędkości samolotu wynoszą odpowiednio 363 kmh i 268 kmh. Prędkość przelotowa wynosi 240 kmh. Prędkość przeciągnięcia wynosi 96 kmh. Maksymalny zasięg i pułap usług wynoszą odpowiednio 814 km i 6,7 km. Maksymalna wytrzymałość wynosi 4 godziny i 15 minut. Globalny rynek samolotów wojskowych 2017-2021 Ten projekt stanowi część naszych ostatnich analiz i prognoz globalnego rynku samolotów wojskowych, dostępnych z naszej platformy informacji biznesowej Strategic Defense Intelligence. Aby uzyskać więcej informacji, kliknij tutaj lub skontaktuj się z nami: EMEA: 44 20 7936 6783 Ameryki: 1 415 439 4914 Region Azji i Pacyfiku: 61 2 9947 9709 lub e-mail. MFI-17 Podstawowy trener Mushshak Samolot, Pakistan MFI-17 Mushshak to pojedynczy silnik podstawowy samolot szkoleniowy zaprojektowany i opracowany przez Pakistan Aeronautical Complex (PAC) dla Sił Zbrojnych Pakistanu. Pochodzi od samolotu szkoleniowego kibica Saab MFI-17. Na całym świecie działa obecnie ponad 200 Mushshaków. Samolot uzyskał akredytację Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Pakistanie, a Abnd uzyskał certyfikat na certyfikację typu od Urzędu Lotnictwa Cywilnego Republiki Południowej Afryki. PAC wprowadził udoskonaloną wersję samolotu MFI-395 Super Mushshak w 1995 roku. Super Mushshak odbył swój pierwszy lot w sierpniu 1996 roku. Zamówienia i dostawy Ostatnie zamówienia MFI-17 obejmują: egipskie siły powietrzne (54), islamskie Siły Powietrzne Republiki Iranu (25), Królewskie Siły Powietrzne Omanu (Ośmiu), Siły Powietrzne Pakistanu (149), Królewskie Saudyjskie Siły Powietrzne (20) i Syryjskie Siły Powietrzne (Sześć). MFI-17 został zaprojektowany do szkolenia pilotów Akademii PAF w Risalpur. Samolot jest wyposażony w ślepy ekran latający, umożliwiający wykonywanie lotów według wskazań przyrządów. Został zaprojektowany, aby spełniać standardy certyfikacyjne US FAR23 w klasie użytkowej i akrobacji lotniczej. Mushshak został zaprojektowany do działania na trudnych lotniskach nawet w niesprzyjających warunkach pogodowych. Może wykonywać szeroką gamę misji naziemnych, w tym kontrole nadlatujące, patrol graniczny, rozpoznanie, ostrzał artyleryjski, łączność, przegląd kamuflażu i transport. Development quotPAC wprowadził udoskonaloną wersję samolotu MFI-395 Super Mushshak w 1995 roku. W czerwcu 1974 roku armia pakistańska podpisała kontrakt z Saabem na nabycie pięciu Supporterów MFI-17B wraz z zestawami dostaw. Umowa została podpisana w celu zastąpienia przestarzałego samolotu trenera Howard L-19. Uzyskano również umowę licencyjną na budowę rodzimego statku powietrznego w oparciu o MIF-17B. Dwa MFI-17B zostały wysłane do Akademii PAF we wrześniu 1974 roku w celu oceny przez pilotów szkoleniowych. Po otrzymaniu wymaganych wskazówek od Akademii, PAC rozpoczął rozwój MFI-17 Mushshak w czerwcu 1975 r. W jego zakładzie w Kamra w Pakistanie. Saab w 1982 roku zaprzestał dostarczania części do samolotów wspomagających. Dziewiczy samolot produkcyjny MFI-17 Mushshak został wprowadzony w grudniu 1983 roku. MFI-17 ma dwa zintegrowane zbiorniki paliwa, które przewożą 48 kg paliwa. Mieści również elektryczną pompę paliwową do misji awaryjnych. Samolot jest wyposażony w układ wtrysku paliwa Bendix, układy kontroli podwójnego lotu, podwozie typu trójkołowego, elektryczną tapicerkę, pedały sterowe, lotki i system kontroli środowiska. Ma duży przedział bagażowy z tyłu kokpitu, który można łatwo otworzyć przez drzwi po lewej burcie kadłuba. Przestronny szklany kokpit Mushshaka może pomieścić dwóch członków załogi, pilota studenckiego i instruktora. Jest on wyposażony w dwa regulowane fotele zintegrowane z blokowanymi rolkami bezwładnościowymi, a także opcję trzeciego siedzenia z tyłu. Okrągła szklana osłona zapewnia widoczność dla załogi. System klimatyzacji Enviro R-134 utrzymuje stałą temperaturę w kokpicie. Kokpit jest wyposażony w radioodbiorniki UHF, GPS, dyktafon, automatyczny wykrywacz kierunku, wskaźnik szybkości wznoszenia, system odniesienia kursu pozycji i przyjaciel informacji lub transponder wroga. Samolot składa się z sześciu twardych punktów. Jest uzbrojony w dwa działa 7,62 mm, dwa niekierowane pociski rakietowe o średnicy 75 mm, cztery niekierowane pociski rakietowe o średnicy 68 mm i sześć pocisków przeciwpancernych. "Przestronny szklany kokpit Mushshaka może pomieścić dwóch członków załogi." Mushshak jest napędzany przez poziomo przeciwległy czterocylindrowy silnik AEIO-360A1B6, który generuje 149 kW mocy wyjściowej. Silnik został zaprojektowany i wyprodukowany przez firmę Textron Lycoming. Jest to silnik z wtryskiem paliwa napędzany dwubelkowym śmigłem Hartzell ze stałą prędkością, wykonanym z aluminium. Czas pomiędzy przeglądami silnika wynosi 2000 godzin. Wydajność Mushshak może wspinać się z prędkością 5,2ms. Maksymalna prędkość i prędkość przelotowa samolotu wynoszą odpowiednio 238 kmh i 210 kmh. Prędkość przeciągnięcia wynosi 100 kmh. Zakres i pułap usług wynoszą odpowiednio 800 km i 4.100 m. Samolot może przebywać w powietrzu przez maksymalnie pięć godzin i dziesięć minut.

Comments

Popular Posts